Metallica Center Of Tablatures

Metallica Center Of Tablatures

Metallica


Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Re: Nothing Else MAthers Partiture

Re: Nothing Else MAthers Partiture

i want lesson your partiture
thanks

Re: Nothing Else MAthers Partiture

tablature nothing else mathers

Re: Nothing Else MAthers Partiture

tfjfgjvhnjfgj

Re: Nothing Else MAthers Partiture

thanks

Re: Nothing Else MAthers Partiture

Re: Nothing Else MAthers Partiture

Re: Nothing Else MAthers Partiture

Re: Nothing Else MAthers Partiture

ta chido

Re: Nothing Else MAthers Partiture

: Can someone plss help to get the partiture of Nothing Else Mathers - Metallica?

Re: Nothing Else MAthers Partiture

: : Can someone plss help to get the partiture of Nothing Else Mathers - Metallica?
its the best music of world not changen hem

Nothing Else MAthers Partiture

the Nothing else mathers is the best music of world and is very nice i your fans!!! :o)

I want all Metallica tabs to practise

would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? thanx

Re: I want all Metallica tabs to practise

: would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? thanx

I'll be really gratefull

Re: I want all Metallica tabs to practise

: would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? thanx

Re: I want all Metallica tabs to practise

: ¿usted me ayudaría por favor enviando toda la lengüeta de la guitarra del metallica a mi email? thanx

Re: I want all Metallica tabs to practise

: would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? thanx

Re: I want all Metallica tabs to practise

: : would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? thanx

Re: I want all Metallica tabs to practise

ok..ok...hi...well,i have much tabs of METALLICA!!!!!!!
but...i have others taht's errors.if you want...i can mail you this!...just say me your mail XD ...ok...too exist videos of how to play...but...i can send you---byek.

Re: I want all Metallica tabs to practise

: would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? thanx

Re: I want all Metallica tabs to practise

: : would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? thanx

I want Metallica St. Anger please !!!!!!!!!!!

: : : would you please help me by sending all metallica guitar tab to my email? specially st.anger thanx

tu madre

putossss

Re: tu madre

din mor også

h

quiero la pinche partitura de iskey in the jar

i need the partiture so astronomy

nesecito las partituras de astronomy de metallica

Re: i need Bass guitar and guitar tableture of astronomy

: I NEED BASS GUITAR AND GUITAR TABLETURE OF ASTRONOMY

Re: i need Bass guitar and guitar tableture of astronomy

: I NEED BASS GUITAR AND GUITAR TABLETURE OF ASTRONOMY

Neceito partituras de cualquier cancion de Metallica(no Tablaturas)

Neceito partituras de cualquier cancion de Metallica(no Tablaturas)

Re: Neceito partituras de cualquier cancion de Metallica(no Tablaturas)

: Neceito partituras de cualquier cancion de Metallica(no Tablaturas)

Re: Necesito tablarutas de unforgiven (acustico)

Necesito tablatyras de unforgiven (acustico)y one (acustico)

Neceito partituras de cualquier cancion de Metallica(no Tablaturas)

Neceito partituras de cualquier cancion de Metallica(no Tablaturas)

nak alamat e-mel man kidal

saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel kumpulan rock search

Re: nak alamat e-mel man kidal

: saya memang minat betul dengan bakat ABAMG MAN ABANG SELALU BUAT SHOOW KAT IB KAN ABANG KENAL SAYA,ANAK ROCK TABLA@ROCK KERAMAT.K

NO SAYA 0172695680

Re: nak alamat e-mel man kidal

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel beliau.

vcd gitar man kidal

:saya nak tahu vcd main gitar man kidal dah keluar ke...
kat mane saye boleh dapat beli.. dah cari kat kedai biasa tapi takde.
TQ...

Re: nak alamat e-mel man kidal

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel kumpulan rock search, alamat man kidal.

saya minat cara man kidal main gitarRe: nak alamat e-mel man kidal

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel kumpulan rock search

Re: nak alamat e-mel man kidal

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak belajar ngan man kidal.

peminat setia man kidal dari kapit,sarawak.

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel kumpulan rock search.sempena kembara merdeka yg diadakan di kapit,sarawak,diharap man kidal dapat membuat persembahan konsert nanti.kami amat mengalu-alukan kedatangan man kidal & friend (semangat zaman).diharap man kidal tidak menghampakan peminat di kapit,sarawak.

Re: nak alamat e-mel man kidal

:saya memang minat betul dengan MAN KIDAL.kalau boleh saya nak alamt e-mel SHAM KAMIKAZE & MAN KIDAL boleh tak?

Re: nak alamat e-mel man kidal

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel kumpulan rock lefthanded

rock selamanya

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel kumpulan rock search

rock selamanya

saya nak alamt e-mel kumpulan rock search...sebab saya amat meminati kumpulan tersebut dari saya kecil lagi sampailah saya ada anak sekarang ni.

Re: nak alamat e-mel man kidal

: saya memang minat betul dengan bakat man kidal.kalau boleh saya nak alamt e-mel kumpulan rock search

Re: nak alamat e-mel man kidal

: : dari dulu lagi saya meminati abg man bermain gitar. bolehkah abg man memberitahu apakah rahsia utk lebih mahir bermain gitar dan menghasilkan irama yang lebih menarik selain dari berlatih.

Re: nak alamat e-mel man kidal

: : : dari dulu lagi saya meminati abg man bermain gitar. bolehkah abg man memberitahu apakah rahsia utk lebih mahir bermain gitar dan menghasilkan irama yang lebih menarik selain dari berlatih.

Re: nak alamat e-mel man kidal

: : : : dari dulu lagi saya meminati abg man bermain gitar. bolehkah abg man memberitahu apakah rahsia utk lebih mahir bermain gitar dan menghasilkan irama yang lebih menarik selain dari berlatih.

Re: nak alamat e-mel man kidal

: : : : : dari dulu lagi saya meminati abg man bermain gitar. bolehkah abg man memberitahu apakah rahsia utk lebih mahir bermain gitar dan menghasilkan irama yang lebih menarik selain dari berlatih.

Re: nak alamat e-mel man kidal

: : : : : : dari dulu lagi saya meminati abg man bermain gitar. bolehkah abg man memberitahu apakakah tip yg abg man gunakan utk brmain gitar

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Contents | Privacy Policy | Forum

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2018 , All Rights Reserved.