Nak Kod gitar Kumpulan Spider dengan kristal

Posted by kamarul affendy on Tue, 02/11/03 - 04:33:30.
In Reply to Play Guitar

tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider dengan kristal ekkkk......

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal dan exist

: tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider dengan kristal ekkkk......
kasih latifah
lauk ku cukup masin
apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: nak kod gitar xpdc dgn akar

:tolong gi kod lagu sakinah dari kumpulan xpdc
:tolong gi kod lagu memang betul ngan biar betul dari kumpulan akar

Re: nak kod gitar xpdc dgn akar

nk kod gitar kum xpdc

nak jumper dengan ahli -ahli kump. kristal

: : tolong lah datang kat ipoh nie lagi sekali .buatla....show dekat c-ni

SAYA PEMINAT KUMPULAN KRISTAL

SAYA BUDAK CHERAS.SAYA NAK TANYA KAT MEREKA BILA MEREKA AKAN BUAT KONSERT KAT KL.SAYA AMAT MINAT MEREKA SEJAK DULU LAGI.

Re: nak jumper dengan ahli -ahli kump. kristal

Boleh tak kumpulan kristal buat konsert kat kota kinabalu,sabah.Bukan ape cuma kita orang nie sangat minat kat lagu kristal lebih2 lagi dengan lagu LAYAR & SAMBAR

bile nak datang penang?

: hye..ble nak datng penangwat show?klu datang bagitau kat adk..

Re: nak jumper dengan ahli -ahli kump. kristal

: : : tolong lah datang kat ipoh nie lagi sekali .buatla....show dekat c-ni

Re: wa minat ngan vokalis kristal.

: : : : RAZLAN....!Wa caya giler sama lu.. Kristal never die! keep it up.Zai..zai..zai..zai..

Re:Boowatz Kristal

Korang ni memang bagus arr setiap kali korang wat concert meremang bulu roma bila korang goreng gitar.Tak sangka arr korang ni memang hebat.Dalam kristal ni aku paling suka kat Rody dan izal,korang memang cute lar tapi tak hensem....!

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal dan exist

: : tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider dengan kristal ekkkk......
: kasih latifah
: lauk ku cukup masin
: apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, lagu relaku pujuk

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider
: : aku nak sesangat kod lagu relaku pujuk sesapa yg tahu kasik ek
: : apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: nah amik ni

: : : : c,g,am,c,g,c,f,e,am.ko ulang-ulang jer..

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal,exist,dan flop poppy

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider,exist,flop poppy dengan kristal ekkkk......
: : kasih latifah
: : lauk ku cukup masin
: : apa² lah lagu ngan band ni semua

gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

tolong kasi kord lagu A.c.a.b
:street of uptown
:fight for your right
:where have all the boot boys goon

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: :street of uptown
: :fight for your right
: :where have all the boot boys goon
: :we're coming backs

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: :street of uptown
: :fight for your right
: :where have all the boot boys goon

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: : tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: : :street of uptown
: : :fight for your right
: : :where have all the boot boys goon
: : :bersama semula

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: : : tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: : : :street of uptown
: : : :fight for your right
: : : :where have all the boot boys gone
: : : :bersama semula

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B n tlg kasi kord goreg skali yer....

: kord goreng sekali boleh
: :we are the skin
: :where have all the boot boys goon
: :black and white
: :racial hatred 2

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: :street of uptown
: :fight for your right
: :where have all the boot boys goon

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: : tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: : :street of uptown
: : :fight for your right
: : :where have all the boot boys goon

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: : : tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: : : :street of uptown
: : : :fight for your right
: : : :where have all the boot boys gone
: : : :racial hatred

gua nk lagu acab we hall the boot boys gone!~

bg arr!~
aku tk sabar nk dgr!~

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: tolong kasi kord lagu A.c.a.b
: :street of uptown
: :fight for your right
: :where have all the boot boys goon

Re: gua nak lirik dan kord guitar lagu A.C.A.B

: : tolong kasi kord lagu A.c.a.b

: : :street of uptown

a,c#,f#,d,a,e
d.a,e,d,c#,d,a,e
: : :fight for your right
g,bm,c,d

: : :where have all the boot boys goon
c,e,a,f,g

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider dengan kristal ekkkk......
: kasih latifah
: lauk ku cukup masin
: apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider dengan kristal ekkkk......
: : kasih latifah
: : lauk ku cukup masin
: : apa² lah lagu ngan band ni semua

tab mentera semerah padi

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider dengan kristal ekkkk......
: : kasih latifah
: : lauk ku cukup masin
: : apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan spider dengan kristal ekkkk......& abg zaidi
: : : kasih latifah
: : : lauk ku cukup masin
: : : apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : damai
: : tak releven
: : apa² lah lagu ngan band ni semua

nak kod gita amuk...kalau korang baik arr

pls....den nak kod lagu amuk...apo2 jo

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : : damai
: : : tak releven
: : : apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : : : damai
: : : : tak releven
: : : : apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : : : : damai
: : : : : tak releven
: : : : : apa² lah lagu ngan band ni semua
lu ni bagilah kod lagu exist kat aku.

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : : : : damai
: : : : : keindahan pelangi
: : : : : apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : : : : : damai
: : : : : : keindahan pelangi
: : : : : : apa² lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : : : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : : : : : : damai
: : : : : : : keindahan pelangi
: : : : : : : apa² lah lagu ngan band ni semua kalu boleh semua lagu band nilaaaa

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan amuk
: : : damai
: : : tak releven
: : : apa?lah lagu ngan band ni semua

Re: Nak Kod gitar Kumpulan kristal,

hai.asalammuwalikum.....saya nak kord gitar.kumpulan spider yang bertajuk .......keindahan pantai....ok.......
harap-harap awak dapat beri dengan segera ok

Re: Nak Kod gitar Kumpulan kristal,

: hai.asalammuwalikum.....saya nak kord gitar.kumpulan spider yang bertajuk .......keindahan pantai....ok.......
: harap-harap awak dapat beri dengan segera ok

Re: Nak Kod gitar Kumpulan kristal,

: : hai.asalammuwalikum.....saya nak kord gitar.cepat ye semua nya

Re: Nak Kod gitar kumpulan exist,

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan exits album spt dahulu
: : seperti dahulu.
: : kerana percayakan siti.

Re: Nak Kod gitar kumpulan exist,

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan exits album spt dahulu
: : seperti dahulu.
: : kerana percayakan siti.

Re: Nak Kod gitar kumpulan exist,

: : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan exits album spt dahulu
: : : seperti dahulu.
: : : kerana percayakan siti.
: : : Masih terserlah ayumu
: : : alasanmu

Re: Nak Kod gitar kumpulan exist,

: : : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan exits album spt dahulu
: : : : seperti dahulu.
: : : : kerana percayakan siti.
: : : : Masih terserlah ayumu
: : : : alasanmu

Re: Nak Kod gitar kumpulan exist,

: : : : : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan exits
: : : : : seperti dahulu.
: : : : : kerana percayakan siti.
: : : : : Masih terserlah ayumu
: : : : : alasanmu

Re: Nak Kod gitar kumpulan exist,

Exist - Masih Terserlah Ayumu

Em Am
Cepat benar engkau pergi
B Em
Hujan masih belum berhenti
Am
Apakah kerna soalan ku tadi
C B
Hatimu terusik kini... ooo

Em Am
Sebagai kekasih mu
B Em
Layak aku bertanya
Am
Sekuat mana cinta mu
C B Em
Tiadakah insan lain di hati mu selain ku

( korus )
B C
Sayang bukannya sehari dua
D
Percintaan kita ini
G
Yang dipersudah dipateri
B C
Sayang jangan ikut perasaan
Am
Marah jangan disimpan
Em
Ku hanya ingin menduga
C
Dan kini aku tahu
D Em
Satu kekasihmu hanya aku

Am Em
Marilah kasih aku dendangkan
B Em
Lagu yang pernah mencuri hatimu
Am Em
Ooo.. marilah kasih biar kusimbah
B C D
Api kemarahan yang membakar di benak
Em
Di benak mu...

( ulang dari korus )

Am
Terpaksa ku berlari
B Em
Memintas mu dari pergi
Am
Akan ku belai rambut mu yang basah
C D
Masih terserlah ayunya wajah mu
Em C
Walau pun marah...
D Em
Walau pun marah, ayu wajahmu
C D
Masih terserlah... ooo...
Em
Ayu wajahmu...

if u want more tabs.. juz mail me :)

Re: Nak Kod Bass Exists - Masih Terserlah Ayumu

Tolong....Bass Tab untuk lagu ni

Re: Nak Kod gitar Kumpulan Spider, kristal, exist, amuk

: : : tolong lah kasi kod gitar kumpulan exits album spt dahulu
: : seperti dahulu.
: : kerana percayakan siti.

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Advertise | Contents | Privacy Policy | Forum

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2016 , All Rights Reserved.