kord gitar semua lagu sheila on 7

Advertisement
Posted by adie zhafran on Sat, 03/22/03 - 02:11:03.
In Reply to Play Guitar

sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Re: kord gitar yang berjudul dan dari sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: mnta kunci gitar sheila on 7 donk yg "sephia"

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: : mnta kunci gitar sheila on 7 donk yg "dan"

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

Woi kirimin lgu dong

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar ke saya.

Re: kord gitar semua lagu andra & the backbone - main hati

: sapa2 yg ada kord gitar lagu andra & the backbone tolong antar kat saya.

Re: kord n lirik lagu iwanfals

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila iwan fals tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7(pemuja rahsia) tolong antar kat saya.

Re: kord gitar lagu untukmu

ada x kord gitar lagu untukmu by meet uncle usin?

Re: kord gitar lagunya J-Rock

 kord gitar lagunya J-Rock

This popular thread has been given its own page : Re: kord gitar lagunya J-Rock

Re: kord gitar lagu ari lasso

mau dong lirik ma kordnya yang "Hampa"..
thanx

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7 dan semua lagu indonesia

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

semua kord gitar kurt cobain in nirvana

pliss...kirim ke email gue segera...he...he...he...
ntar gue bayar pake'daon

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu semua lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Sapa yg ada kord gitar lagu dewa, so7, padi ?

: sapa2 yg ada kord gitar lagu dewa tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya. tp biar kord tu ori walau pun # x pa memang diaorang main #.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada sumer kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.hello brader gua nok jumpe kau di plaza perdana.pada
hari sabtu ni pade jam 12.00 malam tahun gajah masihi 2.
pose jgn dok pose weh...... shgdfhsdgfuksdyjhsdgvci7efo9
jyetwfgliweghfiuwekghwer,kugyiwlraoegop8etuoiyrugy
wriuoee8yerg;oeituopyhjdlg/khjdo;ihet
ekriotuyoeity

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.kalau ada kord untuk lagu berhanti berharap lagi bagus tu!!terima kasih

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: :

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: : : sesaper yang ader lirik lagu baru sheila on 7 hantar kat sayer yer

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

 kord gitar semua lagu sheila on 7

This popular thread has been given its own page : Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

saya mau kod lagu

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7 berhenti berharap

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7 berhenti berharap

: : sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

songs lyric and cord

Nape takde lirik dan kod lagu "Berhenti Berharap"

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya okey...........

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

wieh tolong anta kod lagu so7 cepat sikit aku ader performance ni...ohaiyok

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

tolong send dong

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: : sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

: : : sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu dewa yg albm terbaru

pls kalau ada yg punya (Orang baik di sayang Tuhan ehhehe :)

Re:nak lirik lagu BERHENTI-BERHARAP

: sapa2 yg ada lirik lagu berhenti berharap kasi kat kita ok.

Re:nak lirik lagu BERHENTI-BERHARAP

: : sapa2 yg ada lirik lagu berhenti berharap kasi kat kita ok.

Re:nak lirik lagu BERHENTI-BERHARAP

: : : sapa2 yg ada lirik lagu berhenti berharap kasi kat kita ok.

Re:nak lirik lagu BERHENTI-BERHARAP

: : : : sapa2 yg ada lirik lagu berhenti berharap kasi kat kita ok.

Re:nak lirik lagu BERHENTI-BERHARAP

siapa2 yang tahu kord berhenhenti mengharap bagi lah kat kita orang yang kurang pandai nie..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re:nak lirik lagu BERHENTI-BERHARAP

: siapa2 yang tahu kord berhenhenti mengharap bagi lah kat kita orang yang kurang pandai nie..!!!!!!!!!!!!!!!!!
salam berkenalan dari irang to fanatik so7,grasiahhh...!!

Re: kord gitar lagu pria terhebat

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: nak lagu pria terhebat

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

 kord gitar semua lagu sheila on 7

This popular thread has been given its own page : Re: kord gitar semua lagu sheila on 7

nak kord gitar DAN so7

: sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya.

kord dan lirik lagu sheila on 7

: : sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya kord bagi dia simple je

Re: kord dan lirik lagu sheila on 7

: : : sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya kord bagi dia simple je

Khususnya lagu berhenti berharap OKK!! Please!!

Re: kord dan lirik lagu sheila on 7

saper2 ada lirik lagu berhenti berharap reply la kat kita cepat....

Re: kord dan lirik lagu sheila on 7

nak kord dan lirik lagu sheila on 7.......hantar kan kepada aku..

nak lirik lagu behentiberharap boleh ngak?

: : : sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya kord bagi dia simple je

Re: kord dan lirik lagu sheila on 7

: : : sapa2 yg ada kord gitar lagu sheila on 7 tolong antar kat saya kord bagi dia simple je

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Advertise | Contents | Privacy Policy

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2014 , All Rights Reserved.