nak kod gitar semua lagu kump.spider

Posted by asnawi on Thu, 04/17/03 - 23:47:58.
In Reply to Play Guitar

aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
'Mungkinkah Akan Terjadi'

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

: : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : : relaku pujuk please anje la mung ni buke ni nate ke aku sepak ke ke sini

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

: : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : relaku pujuk please

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

: : : : : : : : : : : saya nak lirik lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : : relaku pujuk please

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

: : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod rekoder kumpulan spider terutama lagu
: : : : relaku pujuk please

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

: : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod rekoder kumpulan spider terutama lagu
: : : : : relaku pujuk please

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

: : : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod rekoder kumpulan spider terutama lagu
: : : : : : relaku pujuk please..penting nak uat asigment..

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

nk lagu mawi boleh tak..? please....:)

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

SAYA NAK LIRIK LAGU REKODER ROSSA-PUDAR

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

:
: SAYA NAK LIRIK LAGU REKODER ROSSA-PUDAR

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

: : saya nak lirik lagu pudar

Re: LIRIK LAGU REKODER SIMPLE PLAN-WHEN IM GONE

: :
: : SAYA NAK LIRIK LAGU REKODER SIMPLE PLAN-WHEN IM GONE

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

: :
: : SAYA NAK LIRIK LAGU pudar

Re: LIRIK LAGU ayat2 cinta

: :
: : SAYA sangat tersentuh banget denger lagu ayat2 cinta .
buat teteh rossa ciptain lagu yang lebih berkesan lagi ok oke??????

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

: :
: : SAYA NAK LIRIK LAGU REKODER ROSSA-PUDAR

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

saya ingin tahu tentang rossa

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

: : :
: : : saya ingin tahu tentang rossa

Re: LIRIK LAGU ROSSA-PUDAR

Lirik Lagu Pudar - Rossa

Em Am
kurasakan pudar dalam hatiku
D7 GM7
rasa cinta yang ada untuk dirimu
CM7 Am
ku lelah dengan semua yang ada
F#m7b5 B7
ingin ku lepas semua

Em Am
setan dalam hati ikut bicara
D7 GM7
bagaimana kalau ku selingkuh saja
CM7 Am
ku punya banyak teman lelaki
B7 Em
sepertinya ku kan bahagia

reff:

C D G Em
mestinya kau cari pengganti diriku saja
Am B7 Em EM
karena kita sudah tak saling bicara
C D G Em
pastikan cerita tentang kita yang telah lalu
Am Em
hanya ada dalam ingatan hatimu

Em Am
maafkan aku jika kau kecewa
D7 GM7
bintangmu bukan lah untuk diriku
CM7 Am
jika memang semua kan jadi cerita
B7 Em
ku tahu kau semakin terluka

repeat reff

Em Am
kurasakan pudar dalam hatiku
D7 GM7
rasa cinta yang ada untuk dirimu
CM7 Am
ku lelah dengan semua yang ada
F#m7b5 B7
ingin ku lepas semua

Em Am
setan dalam hati ikut bicara
D7 GM7
bagaimana kalau ku selingkuh saja
CM7 Am
ku punya banyak teman lelaki
B7 Em
sepertinya ku kan bahagia

lagu penyemangat

lagu penyemangat

Re: LIRIK LAGU SPIDER-RELAKU PUJUK

: : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : relaku pujuk please

Re:jangan kau putus asa

: : : : : : : : : : : aku nak lirik kumpulan spider jangan kau putus asa dengan keronsang please ok

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : 'Mungkinkah Akan Terjadi'

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : 'Mungkinkah Akan Terjadi'

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : 'Mungkinkah Akan Terjadi'
: : : : 'relaku pujuk'

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu Rela Ku Pujuk

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : 'Rela Ku Pujuk'

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : 'Nazraku

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : 'Nazraku

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan KRU

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan KRU utk lagu2 di bawah
1. balada hati
2. 2
3. Janji tinggal Janji
4. di hati mu

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan KRU

: : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan KRU utk lagu2 di bawah
: 1. balada hati
: 2. 2
: 3. Janji tinggal Janji
: 4. di hati mu
; 5.sampai

Re: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : tony cinta lucy

Re: aku nak lirik dan kord lagu rela ku pujuk dari spider

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : relaku pujuk

Re: aku nak lirik dan kord lagu rela ku pujuk dari spider

sy nak lirik lagu rela ku pujuk tq......

Re: aku nak lirik dan kord lagu rela ku pujuk dari spider

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : relaku pujuk

Re: aku nak lirik dan kord lagu rela ku pujuk dari spider

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : relaku pujuk

Re: aku nak lirik dan kord lagu rela ku pujuk dari spider

: : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : : relaku pujuk

Re: aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat

Re: aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat

aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat

Re: aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat

:
: aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat

Re: aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat

: :
: : aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat
ello geng..suri lah ganggn korang yg tgh relaks2 ni...first nama aku CeM`z.. aku tggl kat sabah.kota belud..tujuan aku antar email ni aku nak minta lagu lirik lagu karma ni..bleh kan..aku harap korang chat..k lah aku ada keja lagi mhu d buat ni...cow...

Re: aku nak lirik dan kord lagu KARMA cokelat

waccah....

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider dan kod gitar sekali.

: : : : : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

memang best lah.Enjoy didengar lagi tu.

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: aku nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

lirik lagu spider cinta dewa dewi

: : : : : : : lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

Re: lirik lagu spider

: : : : : : : : lirik lagu spider cinta dewa dewi, kacap terlabik, kerongsang, nazraku

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Advertise | Contents | Privacy Policy | Forum

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2016 , All Rights Reserved.