nak kod gitar semua lagu kump.spider

Posted by asnawi on Thu, 04/17/03 - 23:47:58.
In Reply to Play Guitar

aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
'Mungkinkah Akan Terjadi'

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Re: nak semua lirik album baru spider

: : nak lirik album baru spider
: nak lagu

Re: nak semua lirik album baru spider

: : : nak lirik album baru spider
: : nak lagu

kite nak lagu dan no talifon abang tam

: : : : nak lirik album baru spider
: : : nak lagu

Re: nak semua lirik lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak semua lirik lagu kumpulan spider

saya nak lirik lagu kumpulan spider.terutama lagu bila nak saksi: : : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re:aku nak gambar tam spider mmg hensem giler

: : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re:aku nak gambar tam spider mmg hensem giler

: : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

gambar terbaru tam-spider

saya nak bertemu dengan tam-spider

aku pun minat TAM gak...nak gambar terbaru leh tak

: : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Ingin mengenali Tam Spider lebih dekat lagi.

assalamualaikum...

Hai saudaraku, inginku kenali dirimu lebih dekat lagi jika tak keberatan.

Wasalam...

tam mmg best.....kan2?

sokong lah industri misik tempatan xspecially spider!!1

Re:aku nak gambar tam spider mmg hensem giler

: : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

dan..................
gambar tam yang terbaru banyak-banyak

nak gambar tam

: : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

sapa nak gambar tam email kat aku...

hai semua..sapa nak gambar tam, send email kat aku

Re: nak gambar tam

: : : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak gambar tam

: : : : : : : : : : : nak gambar tam spider

nak gambar tam coz die ensem sangat

nak gambar tam coz die memang ensem giler ar....cair hati aku...

Re: nak gambar tam

wahai abang tam yg cute,saya nk gmbr awak.tolong ler bagi

nak lagu bola spider

nak lagu bola kump spider boleh tak.

nak lagu spider buat sang puteri...nak jugak!!nak jugak..!! wawa....

: : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

hye!!~ guy nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider..

Re: nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: : : : : : : : Faris nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

: hye!!~ guy nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider..
lagu ..relaku pujuk...

Re: nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak lirik lagu rela kupujuk kumpulan spider

: : : : : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

: : : : : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak lirik man pen rei kumpulan may

nak chord lagu man pen rei kumpulan may

Re: nak lirik kudalam dilema kumpulan may

: nak chord lagu kudalam dilema kumpulan may

Re: nak lirik man pen rei kumpulan may

: Tlg bg kt aku video klip May. apa yang ada bg je la

Re: nak lirik man pen rei kumpulan may

: Tlg bg kt aku video klip May. apa yang ada bg je la

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....yg paling penting sekali tony gila lucy dan kekal

: : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak kod gitar lagu Tony Gila Lucy

: : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....yg paling penting sekali tony gila lucy dan kekal

: : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....yg paling penting sekali tony gila lucy dan kekal

: : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider relaku pujuk n nazrahku

saya nak kod gitar tony gila lucy bolehkah?

: : : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....yg paling penting sekali tony gila lucy dan kekal

: : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider relaku pujuk n nazrahku

aku nk lirik lagu rela ku pujuk

: : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....yg paling penting sekali tony gila lucy dan kekal

: : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

::: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider
terutamanya lagu "kekal"

i stady giter koad

: ::: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider
: terutamanya lagu "kekal"

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider.....

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu-lagu kumpulan spider.....

kord gitars kumpulan krital

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
pak belalang
dan laman web yg banyak kord gitar bahasa melayu

Re: kord gitars kumpulan krital

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: pak belalang
: dan laman web yg banyak kord gitar bahasa melayu

Re: kord gitars kumpulan kristal

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : keindahan pantai
: : memburu impian

Re: kord gitars kumpulan krital

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: delaila
: dan laman web yg banyak kord gitar bahasa melayu

Re: kord gitars kumpulan krital

aku nak kod gitar lagu bila nak saksi kumpulan spider

Re: kord gitars Album kumpulan MAY

: : AKU NAK LAGU DARI ALBUM 1st Kump. MAY HINGGA
: : KINI...

Re: kord gitars kumpulan.

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : kasih latifah:
kumpulan may =.sendiri
kumpulan wings= gemuruh

Re: kord gitars kumpulan wings

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : kasih latifah:
: kumpulan may =.sendiri
: kumpulan wings= gemuruh

<aku nak lirik dan kord gitar kumpulan wings>

Re: kord gitars kumpulan wings

Aku nak semua lagu2 kumpulan wings serta kord nya

Re: kord gitars kumpulan wings

: : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : kasih latifah:
: : kumpulan may =.sendiri
: : kumpulan wings= gemuruh

: <aku nak lirik dan kord gitar kumpulan wings>

: >>>boleh saya minta kod kod guitar rock

kord gitars kumpulan wings

: kumpulan wings= intan ku kesepian
p/s : tolongla wei...

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Advertise | Contents | Privacy Policy | Forum

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2016 , All Rights Reserved.