nak kod gitar semua lagu kump.spider

Posted by asnawi on Thu, 04/17/03 - 23:47:58.
In Reply to Play Guitar

aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
'Mungkinkah Akan Terjadi'

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Re: nak lirik lagu ketipang payung saloma

inilah lagunya

Re: nak lirik lagu ketipang payung saloma

: : salam..kawan2 boleh tolong tak tolong carikan senikata lagu saloma ketipang payung

Ala Payunglah payung, ketipang payung
Payung sutera 'nak raja muda
Ala tolonglah tolong, cik abang tolong
Janganlah marah pada adinda

Daun mengkudu bercabanglah cabang
Tempat temasya semut serangga
Hatiku rindu... kepadalah abang
Menunggu masa berumah tangga

Batanglah padi si batang pinang
Pohonlah lada buahnya jarang
Kalaulah sudi.. lekaslah dipinang
Sebelum dinda diambil orang

Daunlah nipah ditebang-tebang
Batanglah padi aku luruskan
Kalaulah sudah... kepunyaan abang
Ke laut api aku turutkan

just 4 you

Hye to this blog owner.I like this lyric very much.Saya harap awak boleh lah letak banyak lagi lirik lagu Allahyarhamah Saloma dan Allahyarham P.Ramlee.Insya Allah,saya akan cari kawan-kawan lain tuk support this blog,supaya menjadi blog yang lebih terkenal lah.I also would like to know this blog owner's name,so my friends can search you with more easy.Hummm,sorry becuz my englis is quite bad.O kay,thanks...

Sekian,terima kasih

Assalamualaikum

nk lirik lagu benci ku sangka sayang,sonia

nk irik lgu benci ku sangka sayang yg di nyanyikan oleh sonia

Re: nak lirik lagu relaku pujuk dan nazraku

: :
: : "nak lirik lagu relaku pujuk dan nazraku"

Re: nak lirik lagu darah muda

: : :
: : : "nak lirik lagu darah muda nyanyian wann"

Re: nak lirik lagu darah muda

: : : :
: : : : "nak lirik lagu darah muda nyanyian wann"

Re: nak lirik lagu darah muda

: : : : :
: : : : : "nak lirik lagu darah muda nyanyian wann"

ya,saya nak lirik lagu darah muda nyanyian wann"

boleh tak?

nie lirik lagu darah muda oleh saloma

DARAH MUDA

Hatiku rindu kepadamu
Tertawan sejak mula bertemu

Aku sangkakan bahagia
Cinta berbalas mesra
Tapi kanda buat lupa
Ku merana hati luka..a..aa..aa..

Masa remaja darah muda
Banyak gelora mudah tergoda
Orang baru kanda temu
Kini lupakan daku

Wahai abang orang lama
Jangan buang tetap sayang
Sayang.

nak kord gitar lagu darah muda wann

tolong send email kord gitar lagu darah muda wann ke email khaireesya @yahoo.com.my terima kasih.

darah muda

fuyooooohhhhh.............................bestnya..............

Re: nie lirik lagu darah muda oleh saloma

: DARAH MUDA

: Hatiku rindu kepadamu
: Tertawan sejak mula bertemu

: Aku sangkakan bahagia
: Cinta berbalas mesra
: Tapi kanda buat lupa
: Ku merana hati luka..a..aa..aa..

: Masa remaja darah muda
: Banyak gelora mudah tergoda
: Orang baru kanda temu
: Kini lupakan daku

: Wahai abang orang lama
: Jangan buang tetap sayang
: Sayang.

Re: nie lirik lagu darah muda oleh saloma

: : DARAH MUDA

: : Hatiku rindu kepadamu
: : Tertawan sejak mula bertemu

: : Aku sangkakan bahagia
: : Cinta berbalas mesra
: : Tapi kanda buat lupa
: : Ku merana hati luka..ooooo..

: : Masa remaja darah muda
: : Banyak gelora mudah tergoda
: : Orang baru kanda temu
: : Kini lupakan daku

: : Wahai abang orang lama
: : Jangan buang tetap sayang
: : Sayang.

Re: nak lirik lagu nazraku& mama kump spider

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: 'Mungkinkah Akan Terjadi'

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: 'relaku pujuk'

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : 'relaku pujuk'

Re:tolong aku nak kod gitar semua lagu kump.spider

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu kekal, mungkinkah akan terjadi, relaku pujuk, kasif latifah dan semua sekalilah. kalau boleh emel kat aku secepat mungkin.

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: 'lagu lagu hitz nye

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : 'katalis

Re: nak lirik dan kod gitar semua lagu kump.spider

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : cinta dewa dewi

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: bagi aku lagu sider yang terkini

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

aku nak liirik lagu untuk album spider yang terbaru

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

: aku nak liirik lagu untuk album spider yang terbaru

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider

nak kod gitar spider , cinta dewa dewi , kau mahatari , nak lantak , dah lain lain

Re: nak lirik semua lagu kump spider

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: 'Relaku Pujuk'

Re: nak lirik semua lagu kump spider

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: 'Relaku Pujuk'

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: 'RELAKU PUJUK '

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : 'RELAKU PUJUK '

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : 'RELAKU PUJUK ' barsama kod gitar

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : 'RELAKU PUJUK '

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : 'RELAKU PUJUK '

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : : 'RELAKU PUJUK '

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : : : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : : : 'RELAKU PUJUK '&kekal

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : 'RELAKU PUJUK '

Re: aku nak lagu RELAKU PUJUK

: : : : : aku nak lirik lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : : 'RELAKU PUJUK '

Re: nak kod gitar relaku pujuk dan cinta dewa dewi kump.spider dan hantar sekarang.Plzzzzzzzzz

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: 'relaku pujuk dan cinta dewa dewi'

nak kod gitar semua lagu kump.spider dan hantar sekarang.Plzzzzzzzzz

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : 'relaku pujuk dan cinta dewa dewi'

Re: nak kod gitar semua lagu kump.spider dan hantar sekarang.Plzzzzzzzzz

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu dewi daripada dewa

Re: nak kod gitar relaku pujuk dan cinta dewa dewi kump.spider dan hantar sekarang.Plzzzzzzzzz

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : 'relaku pujuk dan cinta dewa dewi'
saya nak awak hantar hari ini juga ok .....awaklah sahabat saya ten_q

Re: nak kod gitar relaku pujuk dan cinta dewa dewi kump.spider dan hantar sekarang.Plzzzzzzzzz

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : 'relaku pujuk dan cinta dewa dewi'
: saya nak awak hantar hari ini juga ok .....awaklah sahabat saya TQ

Re: nak kod gitar relaku pujuk dan cinta dewa dewi kump.spider dan hantar sekarang.Plzzzzzzzzz

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : 'relaku pujuk dan cinta dewa dewi'
: saya nak awak hantar hari ini juga ok .....awaklah sahabat saya ten_q

Re: nak kod gitar relaku pujuk dan cinta dewa dewi kump.spider dan hantar sekarang.Plzzzzzzzzz

: : : : saya nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : : 'relaku pujuk dan cinta dewa dewi'
: : saya minta tolong awak hantar hari ini boleh, terima kasih

aku nak kod gitar spider

bagi la kod lagu kumpulan spider, lirik tuh leh cari lagi tab dier payah giler nak jumper....kalo leh lagu kekal,relaku pujuk,semerah padi,lagu2 album baru tu ker,kalo ader website tuh sound2 ah orang

Re: aku nak kod gitar spider

: bagi la kod lagu kumpulan spider, lirik tuh leh cari lagi tab dier payah giler nak jumper....kalo leh lagu kekal,relaku pujuk,semerah padi,mungkinkah terjadi,lagu2 album baru tu ker,kalo ader website tuh sound2 ah orang

Re: nak lirik lagu RELAKU PUJUK

: aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: Rela ku pujuk

Re: nak lirik lagu RELAKU PUJUK

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : Rela ku pujuk

Re: nak lirik lagu RELAKU PUJUK

nak lirik lagu Rela ku pujuk..me kaseh...

Re: nak lirik lagu RELAKU PUJUK

: : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : Rela ku pujuk

Re: nak lirik lagu RELAKU PUJUK

: : : aku nak lirik dan kod gitar lagu kumpulan spider terutama lagu
: : : Rela ku pujuk

Re: nak lirik lagu RELAKU PUJUK

saya nak kord lagu rela ku pujuk dan juga lagu kekal.terimas kasih

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Advertise | Contents | Privacy Policy | Forum

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2016 , All Rights Reserved.