nak tau kord gitar lagu melayu

Posted by man on Sun, 05/18/03 - 03:13:26.
In Reply to Play Guitar

aku nak tau kord gitar lagu melayu yang terkenal dari zaman 60an,80an &sekarang



Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Re: nak lirik lagu shazy featuring Lah-KENAPA

Apsl lmbt sgt nk dpat kan lirik lagu nie.ngah bosan gler.dh la ngah frustttttttttttttttttt gler gler gler gler gler gler gler gler gler gler glerrrrrrrrrrrrrrrrr.apsl la hidup ni.rse cm nak bunuh diri je jeeeeeeeeeeee???????""">>><<<<{{{}}}}::

Re: nak lirik lagu shazy featuring Lah-KENAPA

: : : bley bg saye lirik lagu shazy kenape x? thknz...

Re: nak tau lirik lagu KENAPA nyanyian Lah VE

nak kirik lagu KENAPA

Re: nak tau lirik lagu KENAPA nyanyian Lah VE

: nak kirik lagu KENAPA

Re: nak tau lirik lagu KENAPA nyanyian Lah VE

: : nak lirik lagu KENAPA

KENAPA??

shark suke gler!!

Re: nak tau lirik lagu KENAPA nyanyian Lah VE

: nak kirik lagu KENAPA

Re: nak tau lirik lagu KENAPA nyanyian Lah VE

: : nak kirik lagu KENAPA

Re: nak tau lirik lagu KENAPA nyanyian Lah VE

: : : nak kirik lagu KENAPA

Re: nak tau lirik lagu KENAPA nyanyian Lah VE

: : : : nak kirik lagu KENAPA

re:nak lirik lagu saling terpesona

nak lagu saling terpesona nyanyian diddy af4 dan yanie

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..ok chow

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru tiara..kasi arr URL dia..ok chow

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..ok chow

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

: : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
nak tahu lagu ramli sarip dan shima, kita insan biasa. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

: : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
: nak tahu lagu ramli sarip dan shima, kita insan biasa. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima judul kepangkuanku

: : : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
: : nak tahu lagu ramli sarip dan shima, kita insan biasa. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima judul kepangkuanku

: : : : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
: : : nak tahu lagu shima, kepangkuanku. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima judul kepangkuanku

: : : : : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru kepangkuanku..kasi arr URL dia..
: : : : nak tahu lagu shima, kepangkuanku. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

: : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
: nak tahu lagu dan chord guitar ramli sarip dan shima, kita insan biasa. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

: : : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
: : nak tahu lagu dan chord guitar ramli sarip dan shima, kita insan biasa. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

lagu nie best, disebalik kata2 lagu nie penuh dengan makna..sy nak lagu nie..email yer saper2 yg ader lagu nie tq..muahhh..

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

lagu nie best, disebalik kata2 lagu nie penuh dengan makna..sy nak lagu nie..email yer saper2 yg ader lagu nie tq..muahhh..

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

: : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
: nak tahu lagu ramli sarip dan shima, kita insan biasa. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

nak sume lirik lagu yang papa rock

pernah nyanyi.....

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

: : : : :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..
: : nak tahu lagu ramli sarip dan shima, kita insan biasa. kalu leh cepat yeeeerrrrrrrrr. TQ

Re: nak lagu shima dan ramli sarip

nak lirik lagu shima dan ramli sarip - kita insan biasa

nak lagu shima yang terbaru

: nak lirik lagu shima yang dalam cerita susuk kat tv3 tue

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: :nak tau kat ner lirik lagu terbaru lepak..kasi arr URL dia..ok chow

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : :nak tau lirik lagu ke tujuh langit nyanyian sharifah

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

:
yang best

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : :nak tau lirik lagu ke tujuh langit nyanyian sharifah

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : :nak tau lirik lagu antara hujan dan air mata dari saleem

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : : :nak tau lirik lagu antara hujan dan air mata dari saleem

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : : : :nak tau lirik lagu antara hujan dan air mata dari saleem cepat!!!!!!!

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : :nak tahu lirik lagu terbaru

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

nak tua lirik lagu kumpulan mirwana dan jay jay..aku tanpa cintamu

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

:
: nak tau lirik lagu kumpulan mirwana dan jay jay..aku tanpa cintamu

Re: nk lrk lagu 2005 punye

: : : :nak tau lirik lagu ke tujuh langit nyanyian sharifah

Re: nk lrk lagu 2005 punye

: : : : :nak tau lirik lagu jatuh nyanyian adam af2 dan banyak lg..

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : :saya nak lirik lagu 'JATUH'nyanyian ADAM AF2

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

....askom..saya nak lirik lagu BARU BETUL nyanyian AKAR dan sya nak lirik lagu SERASI BERSAMA nyanyian NURUL&AJAI!!!k thankz

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : :saya nak lirik lagu terbaru "iris"
nyanyian awie

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : : :saya nak lirik lagu terbaru "iris"
: nyanyian awie

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : : : :saya nak lirik lagu terbaru "iris"
: : nyanyian awie

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : : : : :saya nak lirik lagu terbaru "lara tari pencinta"
: : : nyanyian kump.search album(gothik malam edan)

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : : : : : :saya nak lirik lagu terbaru "gothik malam edan"
: : : : nyanyian kump.search album(gothik malam edan)

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : : : : : :saya nak lirik lagu terbaru "memorial ana"
: : : : nyanyian kump.search album(gothik malam edan)

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : :saya nak lirik lagu 'JATUH'nyanyian ADAM AF2

boleh tlg carikkn.saye teringig sangat,so bagilah

Re: nak tau lirik lagu melayu terbaru

: : : : :saya nak lirik lagu 'JATUH'nyanyian ADAM AF2

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Contents | Privacy Policy | Forum

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2018 , All Rights Reserved.