nak belajar main gitar

Advertisement
Posted by jojo on Fri, 02/04/05 - 18:36:56.

boleh tolong ajar saya cara main gitar. saya betul-betul berminat. tolong...

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

nak bljar kod

tolg lah x, macm mana nak pluking jari..

Re: nak belajar main gitar

: boleh tolong ajar saya cara main gitar. saya betul-betul berminat. tolong...arigato gosaimasu

Re: nak belajar main gitar

: boleh tolong ajar saya cara main gitar. saya betul-betul berminat. tolong...

Re: nak belajar main gitar

: : boleh tolong ajar saya cara main gitar. saya betul-betul berminat. tolong...

Re: nak belajar main gitar

: : : boleh tolong ajar saya cara main gitar. ajar not pun dh cukup tp mesti bg saya faham.ok!

Re: nak belajar main gitar

: boleh tolong ajar saya cara main gitar. saya betul-betul berminat. tolong...

Re: nak belajar main gitar

:please ajar saya macam mana nk main guitar, sebab mkwe I suruh I main guitar tapi I tk ada alasan apa nk bg kt dia sebab dulu I bagi tau dia yang I pandai main guitar so please help me.

Aku juga ingin belajar main gitar tolong bantuannya...

Saya ingin belajar main gitar terutama saya ingin tahu Kunci2 atau nada2 gitar beserta petunjuk untuk menekan tali gitar dan memetiknya...

Thank's Untuk Bantuannya...

latabu_bgt@yahoo.com

Re: nak belajar main gitar

: boleh tolong ajar saya cara main gitar. saya betul-betul berminat. tolong...

tolong ajar haku kord gitar...

tolong ajar haku kord gitar....aku ade gitar tapi tau bace tab ajer....kord aku maner tau.sape baik tolong ajar aku??plsssssssssssss

Re: nak belajar main gitar

: boleh tolong ajar saya cara main gitar. saya betul-betul berminat. tolong...

Re: nak belajar main klasik pada gitar

: : boleh tolong ajar saya cara bermain klasik pada gitar akustik.

: nak belajar main gitar

:tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

Panduan Lengkap Bermain Gitar

Walaupun saya sudah sedikit berumur
tetapi saya masih ada keinginan untuk
bermain gitar. Panduan ini memang
sudah lama saya cari kerana saya
tiada masa untuk ke kelas muzik.
Isi kandungan panduan ini cukup
lengkap dengan gambar-gambar yang
membantu saya memahami cara untuk
bermain gitar.

http://tinyurl.com/belajar-gitar

http://tinyurl.com/belajar-gitar

Panduan Main Gitar

Panduan Lengkap Bermain Gitar

Walaupun saya sudah sedikit berumur
tetapi saya masih ada keinginan untuk
bermain gitar. Panduan ini memang
sudah lama saya cari kerana saya
tiada masa untuk ke kelas muzik.
Isi kandungan panduan ini cukup
lengkap dengan gambar-gambar yang
membantu saya memahami cara untuk
bermain gitar.

http://tinyurl.com/belajar-gitar

http://tinyurl.com/belajar-gitar

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

+_+

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

boleh tgk kat sini cara nak belajar main gitar dari asas..
ttp://www.belajargitar.com/index.php?ref=purchase

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..utk pengetahuan sy lefthand yer......

Re: : nak belajar main gitar

tolong ajari aku main gitar

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar..tapi saye ade yg dah tahu kod-kod die.. dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy juga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah..gitar kapok je..

om atau tante kali ye gimana sih cara main gitar dengan benar ajarin dong

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saya bermain gitar.kord-kordnye.tak lama lagi saya nak beli gitar elektrik.ajar saya please....

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gambar rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..
saya juga nak tahu cara nak streaming yang betul

terima kasih

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : aku nak belajar main gitar tak pi tak tahu kod

: : :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain

bila boleh start aaa.. aku tak paham sangat la ngan laman web ni tolong ajar

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..dan lirik lagu myheart

Re: : nak belajar main gitar

ajarin saya main gitar,saya berminat jadi musisi

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..makasi

tolong ajar saya main gitar...

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

boleh ajar saye main bass tak ?

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: :saya nak kenal kod gitar.saya sudah ada gitar tapi tidak tau kod.tolong ajar saya.

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

kalau boleh hantar lagu dan cot sekali

terima kasih
lee.lawang

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: : :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: : : :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

nak thu kord lagu nurani

saya nak thu kod lagu nurani dgn bantuan gambarnya

nak thu kord lagu nurani

saya nak thu kod lagu nurani dgn bantuan gambarnya

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain <b style="color:black;background-color:#99ff99">gitar</b>.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy <b style="color:black;background-color:#ffff66">kod-kod</b> <b style="color:black;background-color:#99ff99">gitar</b> dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

cara nak memahami tabs

askum.....sy nak tahu bagaimaner cara untuk memahami tabs..
sudah bnyk kali sy blajar tp tak leh masuk jgak...

Re: : nak belajar main gitar

: :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: : :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: : : :tolong ajar saye cara bermain gitar.. sy sangat berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gamabr rajah.. selain itu sy uga ingin mengenali kod gitar dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

Tlg ea ajar cara bermain gitar.. sy berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gambr rajah.. selain itu sy ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

: Tlg ea ajar cara bermain gitar.. sy berminat .. tolong kenalkan sy kod-kod gitar dengan bantuan gambr rajah.. selain itu sy ingin mengenali kod bass dan cara bermain nya juga ..

Re: : nak belajar main gitar

gi kat http://epongs-guitar.blogdrive.com/

Re: : nak belajar main gitar

http://batagolek.tripod.com/sistem/

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions. Do not include any spaces in your answer.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.

Contact | Advertise | Contents | Privacy Policy

This site is published by Hitsquad Pty Ltd. Copyright © 1999 - 2014 , All Rights Reserved.